witam
ucze sie sfml na uczelnie do projektu i jestem na etapie tekstur. Po pobraniu tekstury gracza zgodnie z poradnikiem zaladowalem go do zmiennej Texture i pozniej jako Sprite. Leczy gdy chce go wyswietlic funkcja sie niby wykonuje ale ja obrazka nie widze.
oto kod
#include <SFML/Graphics.hpp>
#include <iostream>
#include <string>
int main()
{
sf::RenderWindow Window;
Window.create(sf::VideoMode(800, 600), "Pierwsza gra");
sf::Texture pTexture;
sf::Sprite playerImage;
if (!pTexture.loadFromFile("image.png"))
{
std::cout << "Error nie zaladowano" << std::endl;
}
playerImage.setTexture(pTexture);
playerImage.setPosition(100, 100);
while (Window.isOpen())
{
sf::Event Event;
while (Window.pollEvent(Event))
{
switch (Event.type)
{
case sf::Event::Closed:
Window.close();
break;
}
}
}
Window.clear(sf::Color::Black);
Window.draw(playerImage);
Window.display();
}
jeszcze probowalem czy sf::color(); zadziala ale tak jakby nie reagowal w ogóle. Nadal mam bialy ekran.
Co moze byc problemem?? jak go rozwiazac? prosze o pomoc