Jak ukryć pliki skryptów lua.

Jak ukryć pliki skryptów lua.
RU
  • Rejestracja:ponad 11 lat
  • Ostatnio:ponad 6 lat
  • Postów:56
0

Witam.

Od niedawna pracuję nad pewną grą która składa się z plików .lua i pliku .exe który mogę kompilować w visual studio 2013.
Czy można w jakiś sposób ukryć/skompilować owe pliki .lua aby nie były dostępne dla zwykłego gracza?

Wygląda to tak jak na zdjęciu. Na czerwono zaznaczyłem foldery z plikami .lua które chcę ukryć.
user image

Szukałem na googlach jakiegoś sposobu lecz nigdzie nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi. Dlatego w ostateczności udzielam się z prośbą do was.
Wydaje mi się, że można zmienić te foldery w jeden plik .dll używając visuala?

c7
  • Rejestracja:prawie 11 lat
  • Ostatnio:ponad rok
  • Postów:89
0

Wydaje mi się, czy to Tibia? (OTS)

RU
  • Rejestracja:ponad 11 lat
  • Ostatnio:ponad 6 lat
  • Postów:56
0
c7 napisał(a):

Wydaje mi się, czy to Tibia? (OTS)

OTClient do OTS tak Tibia

c7
  • Rejestracja:prawie 11 lat
  • Ostatnio:ponad rok
  • Postów:89
0

Tak myślałem...Mam z tym spore doświadczenie, więc mogę Ci poradzić...
Gracz nie potrzebuje żadnego pliku lua w cliencie(Może miałeś je wrzucić do folderu z serwerem, ponieważ data, modules są wymagane przez serwer - bez nich nie ruszy. Również te dll'ki są niezbędne, aby serwer odpalił, sprawdź wszystko jeszcze raz). Powinien móc łączyć się przez IP changera i normalnego clienta Tibii (oryginała).
Jeśli chcesz zrobić swojego clienta - jest to banalne, są nawet programy, które robią to za Ciebie.
Clientowi potrzebny jest tylko plik Tibia.dat (?) Tibia.spr (?) I chyba jakiś plik z itemami (items.otbm? czy to rozszerzenie od map? :P ) Nie pamiętam dokładnie rozszerzeń.
Proponuję zrobić swojego clienta - możesz wstawić piękny obrazek reklamujący Twojego OTS.

Sopelek
otbm od map było, z tego co pamiętam to po stronie serwera tylko powinno być potrzebne items.xml, nigdzie indziej
c7
Nie jestem pewien co do rozszerzeń, bo już dawno w tym nie siedzę :)
RU
  • Rejestracja:ponad 11 lat
  • Ostatnio:ponad 6 lat
  • Postów:56
0

Chyba się nie zrozumieliśmy. Chcę jakoś skompresować te foldery aby nie były dostępne dla innych graczy lub właścicieli innych serwerów ponieważ łatwo mogli by skopiować mojego klienta i użyć go do własnych celów.

Taką metodę zastosował właściciel tego klienta i skompresował te foldery w KernelBase.dll używając visuala. Wie może ktoś jak to zrobić?
Oto screen:
user image

edytowany 3x, ostatnio: ruth
vpiotr
  • Rejestracja:prawie 14 lat
  • Ostatnio:prawie 3 lata
2

To może się przydać:

http://vpalos.com/669/lua2c/

RU
  • Rejestracja:ponad 11 lat
  • Ostatnio:ponad 6 lat
  • Postów:56
0

Macie może jakiś bardziej szczegółowy poradnik?
W tym napotkałem wiele problemów :/

edytowany 1x, ostatnio: ruth
RU
  • Rejestracja:ponad 11 lat
  • Ostatnio:ponad 6 lat
  • Postów:56
0

Bump!

Zarejestruj się i dołącz do największej społeczności programistów w Polsce.

Otrzymaj wsparcie, dziel się wiedzą i rozwijaj swoje umiejętności z najlepszymi.