Witam, nie wiem, w którym miejscu wstawić wczytanie elementu 'x', aby program działał. Ten switch powinien być chyba jeszcze w pętli do wielokrotnego wyboru opcji 1. i 2.
Proszę o pomoc
#include <iostream>
using namespace std;
struct el_LIFO
{
int dane;
struct el_LIFO *nast;
};
struct el_LIFO *push(struct el_LIFO *w, int el)
{
struct el_LIFO *rob;
rob=new el_LIFO;
rob->dane=el;
rob->nast=w;
w=rob;
return w;
};
struct el_LIFO *pop(struct el_LIFO *w, int *el)
{
struct el_LIFO *rob;
if(w!=NULL)
{
*el=w->dane;
rob=w;
w=w->nast;
delete rob;
}
return w;
};
void show(struct el_LIFO *w)
{
struct el_LIFO *rob;
rob=w;
if(rob==NULL) cout<<("Stos pusty.");
else
{
cout<<"Stos: \n";
while(rob!=NULL)
{
cout<<rob->nast<<endl;
rob=rob->nast;
}
}
}
int main()
{
struct el_LIFO *ws;
ws=NULL;
int c,x;
cout<<"WYBIERZ OPERACJE: \n\n1. Dodac element \n2. Zdjac element \n3. Wyswietl stos \n4. Koniec programu\n"<<endl;
cin>>c;
cout<<endl;
switch(c)
{
case 1:
ws=push(ws,x);
break;
case 2:
ws=pop(ws,&x);
break;
case 3:
show(ws);
case 4:
break;
default:
return 0;
};
cout<<endl;
return 0;
}
karolinaastatic
?xor eax,eax
+push eax
karolinaalifo_init
+ lify zadeklarowane w maine a tak to za każdym wywołaniemlifo_init
zwracany jest jeden ten sam lifek, który zwracany tylko inicjalizuje wskaźnik*top
struktury (struct lifo tejstruktury = lifo_init()) NULLem. tak czy nie tak??karolinaa