Witam,
Jestem dopiero początkującym, ale już zdążyłem ogarnąć trochę na czym mw. polegają opisy błędów w logu przy kompilacji. Korzystam z Ms VC++ 2010 Express i przy kompilacji wywala mi błędy, które teoretycznie nie powinny się tam znaleźć np. brak średnika w(dobrze przejrzałem cały kod, a w szczególności okolice linijki, w której go powinno brakować, ale wszystko jest w porządku). Oto kod:
Main.cpp
#include <SFML/Graphics.hpp>
#include "Game1.h"
#include "Events.h"
sf::RenderWindow GameApp(sf::VideoMode(800,600,32), "SFML Game1");
Game1 Game;
int main()
{
Game.onStart();
while (GameApp.IsOpened())
{
GameEvent();
Game.Update();
Game.Draw();
}
return 0;
}
Events.h
#ifndef Events_h
#define Events_h
#include <SFML/Graphics.hpp>
#include "Game1.h"
sf::Event Event;
extern sf::RenderWindow GameApp;
extern Game1 Game;
void GameEvent()
{
while (GameApp.GetEvent(Event))
{
if (Event.Type == sf::Event::Closed)
Game.Exit();
}
}
#endif
Game1.cpp
#ifndef Game1_h
#define Game1_h
#include <SFML\Graphics.hpp>
#include "Events.h"
extern sf::RenderWindow GameApp;
class Game1
{
public:
void onStart()
{
}
void Update()
{
}
void Draw()
{
GameApp.Clear();
GameApp.Display();
}
void Exit()
{
GameApp.Close();
}
};
#endif
Dodam, że korzystam z bibliotek SFML.