Witam Z gory przepraszam ze wklejam calosc ale nie ma tego wiele. Moj problem polega na tym, że ładuje mi zasob do execa, wyladowuje go do logo2.bmp (z taka sama liczba bajtow) ale nie da sie go otworzyc (tzn otwiera ale podgladzie plikow pisze "być moze plik ulegl uszkodzeniu albo nie jest obslugiwany" bla bla). Czyli nie działa jak powinno :/
Bardzo dziekuje i zycze milego dnia.

#include <iostream>
#include <conio.h>
#include "logo.h"
#include <windows.h>
using namespace std;
int WINAPI WinMain( HINSTANCE hInstance, HINSTANCE hPrevInstance, LPSTR lpCmdLine, int nCmdShow )
{
   
    HRSRC HRplik=FindResource(hInstance, MAKEINTRESOURCE(IDB_LOGO), RT_BITMAP);
    if(HRplik != NULL)
    {
       cout << "1\n";
       HGLOBAL HGplik=LoadResource(hInstance, HRplik);
       if(HRplik != NULL)
       {
          cout << "2\n";
          DWORD dwDlugosc = SizeofResource(hInstance,HRplik);
          cout << "wielkosc zasobu: " << dwDlugosc;
          
          // zapisanie do pliku
          HANDLE hPlik = CreateFile( "Logo2.bmp", GENERIC_WRITE, 0, NULL, CREATE_NEW,
          FILE_ATTRIBUTE_NORMAL | FILE_FLAG_SEQUENTIAL_SCAN, NULL );
   
          DWORD dwBajtyZapisane;
          if( !WriteFile( hPlik, HGplik, dwDlugosc, &dwBajtyZapisane, NULL ) )
          cout << "Nie zapisalo do pliku!" << endl;
   
          if( dwBajtyZapisane != dwDlugosc )
          {
          cout << "bajty zapisane rozne od dlugosci pliku!\n";
          }
          cout << endl << dwDlugosc << endl << dwBajtyZapisane;
          
       }
       else
       cout << GetLastError();
    }
    else
    cout << GetLastError();
    /*
    
    LPVOID Vplik=LockResource(HGplik); 
    */
    getch();
    return 0;
}