Czy wie kto jak zaladowac sobie animacje bezposrednio animacje Flash (swf) z zasobow?
Kontrolka swflash.ocx udostepnia tylko ladowanie z WideString czyli z podanej sciezki na dysku.
..
// extract ShockwaveFile from resource to application directory
Fres := TResourceStream.Create(0,'SHOCKWAVEFILE',RT_RCDATA);
Ffile := TFileStream.Create('flashmovie.swf',fmCreate);
Try
Ffile.CopyFrom(Fres,Fres.Size);
Fres.Free;
Finally
Ffile.Free;
end;
//Assign the extracted swf file to your TShockwaveFlash object
ShockwaveFlash1.Movie := AppDir+'\flashmovie.swf';
end;
a ja chcialbym jakos tak jak mozna Ladowac bezposrednio np Bitymapy itp, poprzez
DllInstance := LoadLibrary('AniLib.dll');//tu jest plik swf w zasobach
ShockwaveFlash1.Movie :=LoadFromResourceName(DllInstance,'ani1',RT_RCDATA);//.../jakos tak..ale to oczywiscie bledna linia
pomoze ktos???