siema pisze protokol sieciowy do gry tworzenie i wysylanie pakietow juz mam ale musze napisac odbieranie pakietu wiec macie pomysl jak to zrobic? moj pakiet wyglada tak rozmiarpakietu_familyID_actionID_data
jak widac calkowity rozmiar jest wysylany na poczatku ale najpierw musze go jakos pobrac jakies sugestie/pomysle?

- Rejestracja:około 21 lat
- Ostatnio:prawie 3 lata
- Lokalizacja:Space: the final frontier
- Postów:26433
Nie rozumiem. Skoro wysyłasz inta a potem reszte danych, to czemu po prostu nie wczytasz inta a potem reszty?
- Rejestracja:około 16 lat
- Ostatnio:prawie 13 lat
A przecież funkcja recv zapisuje dane do bufora char*, więc pierwsze n bajtów można zrzutować na co tam potrzebujesz (BYTE, WORD, DWORD), w zależności w ilu bajtach przechowujesz rozmiar pakietu.
A używasz TCP czy UDP, tak spytam na marginesie?
Później ew można się bawić w rzutowanie na jakieś struktury, żeby łatwo uzyskać dostęp do danych, chyba że dane mogą być różne i wymieszane, albo co ;-)
dzieki za odpowiedzi uzywam TCP, UDP to strata czasu i checi pisania protokolu niby szybszy ale gubi pakiety co w rpgach ma drastyczne skutki : P
zaraz przysiade do kodu i zobaczymy co z tego wyjdzie, mam nadzieje ze uda mi sie to jak najszybciej bo pozniej to bedzie tylko wymiana danymi i dokonczenie logiki gry oraz gui :D
Zarejestruj się i dołącz do największej społeczności programistów w Polsce.
Otrzymaj wsparcie, dziel się wiedzą i rozwijaj swoje umiejętności z najlepszymi.