Witam. Potrzebuje pomocy! Robie szachy w c++ w użyciem allegro. Problem tkwi w strukturze z wykorzystaniem funkcji design2, która wyświetla odpowiedni obrazek w odpowiednim miejscu. Pisze pod winem w visualu. Pozdrawiam.
enum ChessMans //mój typ wykorzystywany w strukturze
{
null,
Bp,
Bw,Bl,Bs,Bking,Bqueen,
Cp,
Cw,Cl,Cs,Cking,Cqueen
};
struct pole_all
{
int x;
int y;
ChessMans figura;
};
int main()
{
int A = 301;
int int1 = 451;
pole_all A1={
A,
int1,
Bw
};
BITMAP *Bpion = NULL;//deklaracja wskaźnika na strukturę bitmap z allegro
design2(A1, *Bpion);//moja funkcja która ma wyświetlać bitmape w odpowiednim miejscu na ekranie (kod jej poniżej)
destroy_bitmap(Bpion);//zwalnianie miejsca w pamięci – sprzątanie ;p
return(0);
}
//Plik design.h poprzez #include "design.h"
#include <allegro.h>
//funkcja renderingu odpowiednich figur
bool design2(pole_all A1, BITMAP *Bpion)
{
if(A1.figura!=null)
{
if (A1.figura==Bpion)
{
masked_blit(Bpion, screen, 0,0, A1.x,A1.y, Bpion->w, Bpion->h);//wyświetlenie bitmapy
}
if(A1.figura==Bpion)
{
masked_blit(Bpion, screen, 0,0, A1.x,A1.y, Bpion->w, Bpion->h);
}
}//if(A11.figura!=null)
return true;
}