instalacji glew oraz freeglut dokonałem tak jak opisano tutaj:
http://www.vbforums.com/showthread.php?t=280609&goto=nextnewest
program z przykładu linkuje się bez zarzutów i wyświetla to okno o którym mowa, wiec niby wszystko działa, no właśnie niby, bo próba użycia innej komendy takiej jak glGetShaderiv w środowisku glut wywala "linker error"
glut jest w porządku - instalowany z devpak + testowany przykładowym programem.
Jeżeli ktoś wie co robie nie tak to proszę o pomoc.
Dodam jeszcze to :
#include <GL/glew.h>
#include <GL/freeglut.h>
#include <cstdio>
GLuint shader;
int infologLength = 0;
int main(int argc, char **argv) {
glutInit(&argc, argv);
glutInitWindowSize(640,480);
glutInitWindowPosition(10,10);
glutInitDisplayMode(GLUT_RGB | GLUT_DOUBLE | GLUT_DEPTH);
glutCreateWindow("Blah");
GLenum err = glewInit();
if (err == GLEW_OK) {
glutMainLoop();
}
glGetShaderiv(shader, GL_INFO_LOG_LENGTH, &infologLength);
// if GLEW is found, the program will show a "dirty" window.
// if not, the window will only be shown only for a split second.
return 0;
}
Dodałem tylko fcje glGetShaderiv i już sie nie kompiluje:
[linker error] undefinied reference to `_imp____glewGetShaderiv'