Witam mam zamiar stworzyć textowego rpga i miałem pomysł, aby go trochę urozmaicić i oprócz typowej textowej zabawy dodać jakies inventory i różne zakładki jako buttony w wpfie, ale chciałem ,żeby główna gra się skupiała na konsoli i tutaj chciałem zapytać czy da się tak zrobić aby stworzyć aplikację WPF i do jakiegoś textboxa wsadzić terminal konsoli?
Z góry dziękuje za wszelkie odpowiedzi.
0
2
Tylko czemu konsola miałaby być akurat w TextBoxie...? Nie wydaje ci się dziwne ładowanie konsoli do formatki...?
Czy nie lepiej zrobić oddzielne okienko konsoli i oddzielne okienko WPF z całą resztą?
Tu masz opisane jak zrobić projekt, który ma konsolę i okienko: http://stackoverflow.com/a/33441726
1
Zamiast pchać konsolę do aplikacji (i bawić się z całym przekierowaniem outputu itp) nie możesz po prostu napisać stylu dla textboxa, żeby miał wygląd konsoli i cieszyć się z funkcjonalności textboxa?
3
Wyjście jest przekierować dość łatwo:
using System.Text;
using System.Windows.Controls;
using System.IO;
namespace WpfApplication2
{
class TextBoxWriter : TextWriter
{
public TextBoxWriter(TextBox aTextBox)
{
textBox = aTextBox;
}
public override void Write(char value)
{
textBox.Text += value;
}
public override Encoding Encoding
{
get { return Encoding.Unicode; }
}
TextBox textBox;
}
}
using System;
using System.Text;
using System.Windows;
using System.Windows.Controls;
namespace WpfApplication2
{
public partial class MainWindow : Window
{
public MainWindow()
{
InitializeComponent();
}
private void Window_Loaded(object sender, RoutedEventArgs e)
{
Console.SetOut(new TextBoxWriter(textBox1));
}
private void Button_Click(object sender, RoutedEventArgs e)
{
Console.WriteLine("Ala ma kota.");
}
}
}
Ale nie podoba mi się to rozwiązanie ;-)