Witam Wszystkich.
Bardzo mi przykro, że zawracam gitarę i nie wiem jak to zrobić...
Zadanie jest proste: Mamy kulkę na ekranie. Jej ruch przy użyciu jakiegoś prostego mechanizmu dispatchertimer jak działa sam proces ruchu to działa to płynnie -
nie wiem czy tu ma znaczenie podawanie kodu ponieważ to prosta czynność zmiany położenia obiektu na formie wpf. Canvas.Left="{Binding posX}" Canvas.Top="{Binding posY}".
ale jak działają inne procesy to ruch przy użyciu rozwiązania z dispatchertimer jest ruchem krokowym (skaczącym), co jakiś odstęp czasu.
W NET4.0 robiło się takie zadanie prosto - Tworzyło się BackgroundWorker i po zawodach.
A w NET4.5 są async i await - i wierzcie mi nie czuje tematu. Czy ktoś może mi to wytłumaczyć na przykładzie np ruchu kulki z pozycji 100,100 do pozycji 200,100 (przesunięcie płynne 101pixeli) ?
pozdrawiam serdecznie,
await task.Delay
nie powinno znaleźć się w produkcyjnym kodzie?