Więc.. przeanalizowałem wszystko dokładnie i problem leży w tym, że w zły sposób przerzucam pozycje rzeczywiste ( tile mapa, każda kafelka 32x32 ) na pozycje które są potrzebne do wyszukiwania drogi ( na graf, lewy górny wierzchołek każdego kafelka to punkt na grafie do wyszukiwania drogi, np (192, 192) to pozycja (6, 6) w grafie ) i z mojego sposobu przerzucania wynika, że np. gdy mob jest na pozycji (191, 192) to zalicza go już jako (5, 6) [ 191 / 32 = 5,98.. ] w grafie gdzie tylko jego pozycja jest na tym kafelku, a cała jego textura wciąż znajduje się na (6, 6), więc A* wyszukuje wtedy drogę dla pozycji (5, 6) i każe mu jechać np. do góry, wtedy cała textura jedzie po bloku kolizyjnym ( czego właśnie nie chce ) bo pozycja na grafie jest (5, 6) a textura jedzie po (6, 6). Dlatego potrzebuję jakiegoś sposobu który dobrze będzie odzwierciedlał pozycje na grafie, jest to też zależne w którą stronę A* każe nam jechać.
Męczę się już z tym 3 dni, ciągle wymyślam jakieś nowe sposoby, ale wciąż nic nie działa tak jak powinno... Ale ja po prostu mogę być " za głupi " ^^ Więc proszę o pomoc..