OpenGL w C#

CS
  • Rejestracja:ponad 9 lat
  • Ostatnio:ponad 9 lat
  • Postów:52
0

Wie ktoś może jak zainstalować OpenGL w C# w Visual Studio Community 2015? Będę wdzięczny za odpowiedź.

NZ
  • Rejestracja:ponad 9 lat
  • Ostatnio:ponad 8 lat
  • Postów:93
0

Install-Package opentk?

CS
  • Rejestracja:ponad 9 lat
  • Ostatnio:ponad 9 lat
  • Postów:52
0

A dlaczego SharpGL nie chce mi działać w moim Visual Studio? Kiedy będzie nowsza wersja SharpGL? Czy to jest w ogóle rozwijany projekt?

FA
  • Rejestracja:prawie 11 lat
  • Ostatnio:ponad 7 lat
  • Postów:475
0

Co do pierwszego pytania - bo pewnie masz cos zle, zwazajac na porazajaca ilosc szczegolow jakie podales, to moze byc cokolwiek wlacznie z niezainstalowaniem sharpgl'a.
Co do nastepnych pytan: http://lmgtfy.com/?q=sharpgl
Wchodzisz w pierwszy link i tam masz na stronie projektu, ze ostatni release wersji byl ponad rok temu, wiec sam sobie odpowiedz jak bardzo ten projekt jest rozwijany;)

fasadin
  • Rejestracja:prawie 14 lat
  • Ostatnio:prawie 3 lata
  • Postów:4882
0

@CSharp Ty tak na powaznie?
Jezeli nie rozumiesz mojego zdziwienia to powiedz mi kiedy wyjdzie cyberpunk 2077 bo czekam na niego.

A z ta wersja debug release to jeszcze glupsze...

CS
Nie, nie na poważnie.
Humpback
  • Rejestracja:ponad 9 lat
  • Ostatnio:około 2 lata
  • Lokalizacja:City in the garden
  • Postów:17
0

Istnieje jeszcze Framework TAO, ktory daje podobne możliwości co OpenGL, albo SharpGL. Dodatkowo warto sie zapoznac z mozliwosciami XNA.

fasadin
xna jest martwe
Humpback
Nadal mozna tego uzywac. Niedawno mignal mi gdzies tutorial o XNA.
fasadin
html4 tez mozesz uzywac... ale to nie znaczy ze powinienes. C++ buildera w wersji 5 tez mozesz uzywac etc

Zarejestruj się i dołącz do największej społeczności programistów w Polsce.

Otrzymaj wsparcie, dziel się wiedzą i rozwijaj swoje umiejętności z najlepszymi.