XNA Windows Phone Game gametime

XNA Windows Phone Game gametime
SA
  • Rejestracja:ponad 10 lat
  • Ostatnio:prawie 9 lat
  • Postów:23
0

witam, w metodzie Player.Update potrzebuję koniecznie wczytać obiekt typu GameTime.
jednak kiedy go zainicjuje w normalny sposób tzn GameTime gametime to funkcja nie przyjmuje obiektu
w jaki sposób skorzystać z gametime w metodzie OnUpdate?

Kopiuj
 private void OnUpdate(object sender, GameTimerEventArgs e)
        {   
player.Update(gametime);

           
        } 
SO
  • Rejestracja:ponad 10 lat
  • Ostatnio:około rok
0

GameTime gametime to funkcja nie przyjmuje obiektu

Tzn.?

SA
  • Rejestracja:ponad 10 lat
  • Ostatnio:prawie 9 lat
  • Postów:23
0
Kopiuj
 private void OnUpdate(object sender, GameTimerEventArgs e)
        {
   GameTime gametime;
   player.Update(gametime);

           
        }
 

podkreśla gametime i komunikat:
use of unassigned local variable gametime

Chodzi mi o to, zeby czas uplywajacej gry przekazywac do funkcji

SO
  • Rejestracja:ponad 10 lat
  • Ostatnio:około rok
0

No bo gametime jest niezainicjalizowane. Komunikat błędu jest chyba oczywisty.

Tumeg
  • Rejestracja:około 11 lat
  • Ostatnio:ponad 8 lat
  • Postów:687
1
edytowany 2x, ostatnio: Tumeg
SA
  • Rejestracja:ponad 10 lat
  • Ostatnio:prawie 9 lat
  • Postów:23
0

jak zainicjować gametime?

SA
  • Rejestracja:ponad 10 lat
  • Ostatnio:prawie 9 lat
  • Postów:23
0

tzn jak do zmiennej gametime wpisac aktualny czas? próbowałem tak, ale typy sie nie zgadzaja a gametime nie mozna rzutowac na double

Kopiuj
 private void OnUpdate(object sender, GameTimerEventArgs e)
        {
            double gametime;
            gametime = e.ElapsedTime.TotalMilliseconds;
            player.Update(gametime);

           
        }

tak wygląda funkcja player.Update():

Kopiuj
 
  public void Update(GameTime gametime)
        {
            playerAnimation.Update(gametime);
            playerAnimation.Position = Position;
        
        }

a tak playeranimation.update:

Kopiuj
   public void Update(GameTime gametime)
        {
            if (Active == false)
                return;
            elapsedTime += (int)gametime.ElapsedGameTime.Milliseconds;

Zarejestruj się i dołącz do największej społeczności programistów w Polsce.

Otrzymaj wsparcie, dziel się wiedzą i rozwijaj swoje umiejętności z najlepszymi.