Mam kolejny problem, czemu nie sprawdza mi czy player gra? Płyta odpala się, ale w labelu nie pojawia się "GRA!". I jeszcze czy mogę na tą kontrolkę "axWindowsMediaPlayer1 "wrzucić inną kontrolkę powiedzmy button czy muszę to po prostu wrzucić np. na panel. Chodzi o to, że chciałbym zrobić przycisk do sterowania regulacją głośności. Wiem, że mógłbym wrzucić to na formę, ale jest problem w tym, że axWindowsMediaPlayer1 jest zadokowany na środku "fill" i mimo ustawienia w properties, że ma być na fullscreen obraz nie jest na fullscreen tylko jest kwadratem z marginesami a dokoła widać resztę formy, natomiast forma ma ustawione w properties "windowState" na "Maximized". Jak zrobić, żeby ten axWindowsMediaPlayer1 był na full screen czyli dostoowany do wielkości formy, ewentualnie czy tak jak pisałem wcześniej czy mogę na axWindowsMediaPalyer1 wrzucić inną kontrolkę np. tego buttona. (Visual c# 2010 Express).
Odnośnie sprawdzanie, czy gra chodzi mi dokładnie o tą część kodu
if (axWindowsMediaPlayer1.playState == WMPLib.WMPPlayState.wmppsPlaying)
{
label1.Text = "GRA!";
}
Reszta kodu
using System;
using System.Collections.Generic;
using System.ComponentModel;
using System.Data;
using System.Drawing;
using System.Linq;
using System.Text;
using System.Windows.Forms;
using System.Media;
using System.Collections;
namespace WindowsFormsApplication1
{
public partial class Form1 : Form
{
public Form1()
{
InitializeComponent();
}
private void Form1_Load(object sender, EventArgs e)
{
axWindowsMediaPlayer1.Ctlenabled = false;
axWindowsMediaPlayer1.URL = ("wmpdvd://D");
axWindowsMediaPlayer1.URL = null;
axWindowsMediaPlayer1.Ctlcontrols.play();
if (axWindowsMediaPlayer1.playState == WMPLib.WMPPlayState.wmppsPlaying)
{
label1.Text = "GRA!";
}
//axWindowsMediaPlayer1.settings.volume = 100;
axWindowsMediaPlayer1.enableContextMenu = false;
string newMode = "none";
axWindowsMediaPlayer1.uiMode = newMode;
axWindowsMediaPlayer1.settings.setMode("loop", true); }
}
}