Witam was,
Mam pewien problem z tworzeniem animacji, może najpierw naświetlę jego tło.
Tworzę grę, Tower Defence jeśli komuś pomoże to sobie wyobrazić. Aplikacja dynamicznie tworzy mapę przez ItemControl, dane pobiera z DataContext:
<DataTemplate x:Key="itemsTemplate">
<Border BorderBrush="Black" BorderThickness="1">
<Grid Width="32" Height="32">
<Grid.Background>
<SolidColorBrush Color="{Binding Color}"/>
</Grid.Background>
</Grid>
</Border>
</DataTemplate>
......
<ItemsControl
ItemsSource="{Binding ElementName=Main, Path=DataContext.Map.FieldList}"
ItemTemplate="{StaticResource itemsTemplate}" >
<ItemsControl.ItemsPanel>
<ItemsPanelTemplate>
<Toolkits:WrapPanel Width="{Binding MapSize}" Height="{Binding MapSize}" />
</ItemsPanelTemplate>
</ItemsControl.ItemsPanel>
</ItemsControl>
Wygląd mapy: http://img853.imageshack.us/img853/5825/mapadd.png
Pola przez które będą szły jednostki są oznaczone innym kolorem.
Teraz chciałbym zaprogramować 'poruszające się' obrazki jednostek przez poszczególne pola mapy.
I tutaj zaczyna się mój problem - jak dowiedzieć się położenia poszczególnego pola przez które mają się poruszać jednostki, kiedy elementy FieldList posiadają tylko wiedzę o swojej kolumnie i wierszu. I jak to potem zaprogramować nie łamiąc wzorca MVVM.
Będę wdzięczny za każdą poradę, nawet jeśli będę musiał zmieniać dotychczasowy kod.