dodawanie funkcji w odtwarzaczu muzycznym

0

mam odtwarzacz mp3 napisany w C# w Visual Studio 2010
oto kod:

using System;
using System.Collections.Generic;
using System.ComponentModel;
using System.Data;
using System.Drawing;
using System.Text;
using System.Windows.Forms;
using System.Runtime.InteropServices;

namespace Simple_MP3_Player
{
    public partial class Form1 : Form
    {
        OpenFileDialog ofd = new OpenFileDialog();
        StringBuilder buffer = new StringBuilder(128);
        int second;
        int minutes;
        string CommandString;
        [DllImport("winmm.dll")]
        private static extern long mciSendString(string lpstrCommand, StringBuilder lpstrReturnString, int uReturnLength, int hwndCallback);
        public Form1()
        {
            InitializeComponent();
            txtpath.ReadOnly = true;
        }

        private void btnplay_Click(object sender, EventArgs e)
        {
            if (ofd.FileName == "")
            {
                if (ofd.ShowDialog() == DialogResult.OK)
                {
                    ofd.Filter = "MP3 Files|*.mp3";
                    CommandString = "open " + "\"" + ofd.FileName + "\"" + " type MPEGVideo alias Mp3File";
                    mciSendString(CommandString, null, 0, 0);
                    CommandString = "play Mp3File";
                    mciSendString(CommandString, null, 0, 0);
                    timer1.Enabled = true;
                }
            }

            else
            {
                CommandString = "play Mp3File";
                mciSendString(CommandString, null, 0, 0);

                timer1.Enabled = true;
            }
        }

        private void btnpause_Click(object sender, EventArgs e)
        {
            CommandString = "pause mp3file";
            mciSendString(CommandString, null, 0, 0);
        }

        private void btnbrowse_Click(object sender, EventArgs e)
        {
            ofd.Filter = "Mp3 files |*.mp3";
            if (ofd.ShowDialog() == DialogResult.OK)
            {
                txtpath.Text = ofd.FileName;
                CommandString = "close Mp3File";
                mciSendString(CommandString, null, 0, 0);
                timer1.Enabled = false;
                CommandString = "open " + "\"" + ofd.FileName + "\"" + " type MPEGVideo alias Mp3File";
                mciSendString(CommandString, null, 0, 0);
            }

        }

        private void timer1_Tick(object sender, EventArgs e)
        {
            CommandString = "Status Mp3File position";
            mciSendString(CommandString, buffer, 128, 0);
            second = int.Parse(buffer.ToString());
            second = second / 1000;
            minutes = second / 60;
            second = second % 60;
            lbltime.Text = minutes.ToString("00") + ":" + second.ToString("00");
        }

        private void panel1_Paint(object sender, PaintEventArgs e)
        {

        }

        private void txtpath_TextChanged(object sender, EventArgs e)
        {

        }

        private void button1_Click(object sender, EventArgs e)
        {
            if (lbSongs.SelectedIndex >= 0)
            {
                string songPath = String.Format("{0}\\{1}.mp3", lbSongs.SelectedItem.ToString());

            }
        }
        private void listBox1_SelectedIndexChanged(object sender, EventArgs e)
        {


        }

        private void button2_Click(object sender, EventArgs e)
        {

        }
    }
}

chcę dodać funkcję by po wciśnięciu przycisku Browse, wybraniu muzyki z katalogu i zaakceptowaniu była dodawana do listy i tak po kolei by stworzyć listę z piosenkami, późnie by można było je też kasować, tylko jak to ugryźć? Przydałby się też pasek do przewijania utworu, to już pewnie więcej roboty, ale znalazłem chyba gdzieś odpowiedni kod niestety zgubiłem stronkę i nie mam jak tego nawet sprawdzić :<
nie wiem też jeszcze jak zrobić przycisk "stop"

obecnie po wybraniu utworu (tylko pojedyncze można) przyciskiem Browse, pojawia się w "load mp3 song" ścieżka do pliku i w ten sposób można odtwarzać, nie jest nigdzie dodawana, głupio to wygląda...

0

sorry za post pod postem, ale dostałem kod, gdzie mogę dodać na listBox utwory

private void Add_Click(object sender, EventArgs e)
        {
            OpenFileDialog fileDialog1 = new OpenFileDialog();
            fileDialog1.Title = "Browse...";
            fileDialog1.Multiselect = true;
            fileDialog1.FilterIndex = 3;
            fileDialog1.Filter = "Audio files(*.mp3;*.wma;*.wav)|*.mp3;*.wma; *.wav";
           
            if (fileDialog1.ShowDialog() == DialogResult.OK)
            {
                string[] files = fileDialog1.SafeFileNames;

                foreach (string file in files)
                    listBox1.Items.Add(file);
            }
        }  

jeszcze jak po dodaniu rekordu na listę uruchomić odtwarzanie po kliknięciu na niego lub po kliknięciu na przycisk "play" ? jeszcze przydałby się ten pasek postępu odtwarzania muzyki, którego też nie wiem jak ogarnąć, ktoś się orientuje??

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1