dodawanie funkcji opengl glGenFramebuffers

dodawanie funkcji opengl glGenFramebuffers
NI
  • Rejestracja: dni
  • Ostatnio: dni
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Postów: 535
0

Do napisania programu potrzebuję renderowanie do tekstury z opengl. Jedną z potrzebnych funkcji jest glGenFramebuffers. Z poprzedniego wątku dowiedziałem się jak ładować funkcje z opengl. Niestety podczas ładowania tej funkcji dostaję błąd:

Kopiuj
|error: 'PFNGLGENFRAMEBUFFERSPROC' does not name a type| 

najciekawsze jest to że jak porównałem deklarację tego z deklaracją typu do ładowania funkcji np glActiveTexture to różnią się tylko nazwami i argumentami... na czym polega ten błąd i jak do naprawić?

NI
  • Rejestracja: dni
  • Ostatnio: dni
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Postów: 535
0

kod ładowania:

Kopiuj
extern PFNGLGENFRAMEBUFFERSPROC glGenFramebuffers=(PFNGLGENFRAMEBUFFERSPROC)wglGetProcAddress("glGenFramebuffers");
 

oraz includy:

Kopiuj
#include<cstdlib>
#include<cmath>
#include<vector>
#include<windows.h>
#include<process.h>

#include <SFML/Window.hpp>
#include <SFML/OpenGL.hpp>
#include <SFML/Graphics.hpp>

#include <GL/glu.h>

#include<GL/glext.h>
 

Zarejestruj się i dołącz do największej społeczności programistów w Polsce.

Otrzymaj wsparcie, dziel się wiedzą i rozwijaj swoje umiejętności z najlepszymi.