Silnik RTS w Delphi DirectX

Witam wszystkich na tym forum.
Niedawno pewna osoba szukała silnika RTS (czy programisty?).
Na mojej stronie można pobrać silnik gry RTS 2D o nazwie UnTitledRTS.

http://noribo.w.interia.pl/pliki/rts.rar

Engin posiada nawet działający tryb multiplayer oraz minimapę w grze i edytor plansz.

Let's go!
Do scalania spritów jest masa programów polecam wam program Strip Maker Wizard 2.1b freeware.
Dla chcących można samemu wykonać taki program.

[dopisane]
A mianowicie tak:

Wczytuje 1 sprite

BMP.Height=wysokość sprita
BMP.Width:=szerokość sprita * ilość spritów
for i:=0 to ilość spritów-1 do
begin
BMP.Draw(0,szerokość sprita*i,Sprite(i)); // Sprite(i):=TBitmap z wczytanym spritem
end;

BMP.SaveToFile(Gdzie?);

Teraz przekonwertować,ustalić klasy.
Sprite(i) możemy stworzyć dynamicznie.

Bitmap:=TBitmap.Create;
Bitmap.Name:=Sprite(i);
Bitmap.LoadFromFile(Sprite(i)+'.bmp');

Poprawcie kod i scalanie spritów z głowy.No już można brać się za engina.(if grafika jest then EngineStart; :)