Prościutki wąż. Menu startowe i wyświetlenie game over dodam na dniach.
https://github.com/zaray07/my-simple-snake
Dopiero się uczę - wszelkie uwagi mile widziane :)
Prościutki wąż. Menu startowe i wyświetlenie game over dodam na dniach.
https://github.com/zaray07/my-simple-snake
Dopiero się uczę - wszelkie uwagi mile widziane :)
public Map() { super();
niepotrzebne te super. ta klasa z niczego nie dziedziczy. (oprócz Object bodajże)
reszty mi się nie chce sprawdzać, ale z tego co widzę jak na początek nauki jest w miarę ok
Mi się rzucają drabinki ifowe
. Postaraj się je wyeliminować albo przemyśleć bardziej.
Do tego widzę, że masz
private ArrayList<Object> object = new ArrayList<>();
a powinno być:
private List<Object> object = new ArrayList<>();
Rectangle2D firstPointGenerated = new Rectangle2D.Double(230, 50, 5, 5);
Fajnie by było gdybyś pozbył się tych niewiadomych liczb i je fajnie opisał. Ja nie wiem co robi Rectangle2D.Double, a jakbyś opisał te dane to bym mógł to łatwiej przeczytać, a nie sięgać po dokumentacje.
For'y w klasie Snake można by przerobić na foreach
panryz napisał(a):
Rectangle2D firstPointGenerated = new Rectangle2D.Double(230, 50, 5, 5);
Fajnie by było gdybyś pozbył się tych niewiadomych liczb i je fajnie opisał. Ja nie wiem co robi Rectangle2D.Double, a jakbyś opisał te dane to bym mógł to łatwiej przeczytać, a nie sięgać po dokumentacje.
Czyli
public Map() {
Rectangle2D firstPointGenerated = new Rectangle2D.Double(230, 50, 5, 5);
pointsList.add(firstPointGenerated);
}
Zamienić w
public Map() {
double firstGeneratedPointX = 230;
double firstGeneratedPointY = 50;
double firstGeneratedPointWidth = 5;
double firstGeneratedPointHeight = 5;
Rectangle2D firstPointGenerated = new Rectangle2D.Double(firstGeneratedPointX, firstGeneratedPointY, firstGeneratedPointWidth, firstGeneratedPointHeight);
pointsList.add(firstPointGenerated);
}
Kurcze, parę takich elementów mam. Nie wygeneruje to zbyt dużej ilości kodu?
panryz napisał(a):
For'y w klasie Snake można by przerobić na foreach
Pierwszy zmieniony. A jak zamienić drugi jak zaczyna się iteracja od 1?
Kurcze, parę takich elementów mam. Nie wygeneruje to zbyt dużej ilości kodu?
Na każdym code review dostałbyś get rid of magic numbers
^^ poza tym trzeba się zastanowić czy chcesz mieć mało kodu czy kod samodokumentujący