Robię prostą grę, w której poruszamy się w virtualnej rzeczywistości 4D :]
No i trzebaby jakoś umożliwyć graczowi sterowanie obrotami kamery wokół wszystkich 12 płąszczyzn obrotu :/ tymczasem jedną myszką da się sterować zaledwie w 2 kierunkach (poziomym i pionowym).
... od biedy zawsze można pozostałe 10 płaszczyzn podłączyć do par klawiszy (zajełoby to prawie pół klawiatury :] ), ale ja myślałem o bardziej nietypowym rozwiązaniu np podłączenie 2 myszek i niezależnie sterowanie każdą znich, tyle że nie wiem jak wtedy rozposnać czy to ruch 1szej czy 2giej myszki [sciana]
Gdybym użył myszki ze scrollem to dałoby się wykorzystać także kółka do sterowania.
Czyli np 2 myszki z 2 skrolami każda to w sumie 8płaszczyzn obrotu :]
Jeśli macie inne zwariowane pomysły to chętnie poczytam :)
Dodam jeszcze, że 'gra' ma być wykorzystana w celu pokazowym więc nie muszę się przejmować tym, że małokto ma podpięte jednocześnie 2 myszki do kompa - wystarczy, że ja na ten pokaz będę mógł podpiąć ;P