Chcę zrobić kilka animacji, ale nie ze spritesheetów (tj szybkie podmienianie obrazków, które ułożą się w ruch) tylko tak jak (chyba) we flashu się robi, tj np postać składa się z kilku części (bones) na głowę, ciało i kończyny, i te kończyny są odpowiednio układane a potem obracane i poruszane (przez co ten ruch jest płynniejszy).
Wszystko mam gotowe, oprócz realistycznych animacji. Zrobiłem sobie toola (załącznik) do tego celu właśnie, w którym robię ramki kluczowe a program robi takie fajne przejścia między nimi...
i poświęciłem chyba godzinę żeby sprawić żeby ten ruch był w miarę naturalny, potem znalazłem jakieś obrazki z których ściągnąłem pozycję kości, ale ten ruch i tak mi się nie podoba. Zacząłem oglądać tutoriale ale moja animacja nie wiele się przez to poprawiła.
Wiem że to forum programistyczne, a nie jakieś od motion designu, ale nie mam gdzie się z tym zwrócić.