void backpack::show_slot(int a)
{
slot[a]->print_all();
}
oto nieszczesna funkcja na pewno slot 0 i slot 1 sa zajete sprawdzam to w mainie inna funkcja;
oto funkcja print all
void bow::print_all()
{
cout<<endl;
set_color(5);
cout<<name;
set_color(4);
cout<<endl;
cout<<"---------------------------------------------\n";
set_color(2);
cout<<bow_attack<<endl;
cout<<weight<<endl;
cout<<value<<endl;
cout<<description<<endl;
set_color(4);
cout<<"---------------------------------------------\n";
set_color(7);
}
takią fukcją dodaje przedmiot
void backpack::item_add(item &stuff)
{
item *wskaznik;
wskaznik = &stuff;
for(int i=0; i<100; i++)
{
if(slot[i]!=NULL)
i=i;
else
{
if(wskaznik->get_weight()+current_weight>max_weight)
{
print_text_delay("\nNie dam rady tyle podniesc",30);
return void();
}
else
{
slot[i]=&stuff;
current_weight=current_weight+wskaznik->get_weight();
print_text_delay("\n*Przedmiot dodany do ekwipunku*\n",30);
return void();
}
}
}
cout<<"\nERROR_NOT_ENOUGHT_SLOTS\n";
}
a to zawartosc maina
#include <iostream>
#include "ekwipunek.h"
using namespace std;
main()
{
sword mieczyk;
backpack krystian;
krystian.item_add(mieczyk);
mieczyk.print_all();
cout<<krystian.item_check(mieczyk);
krystian.item_remove(mieczyk);
cout<<krystian.item_check(mieczyk);
bow luczek;
krystian.item_add(luczek);
krystian.item_add(mieczyk);
cout<<krystian.item_check(luczek);
cout<<krystian.item_check(mieczyk);
krystian.show_slot(1);
}
po skompilowaniu taki efekt