Witam mam zamiar zrobić gre snake ma ona polegać na tablicach.Tylko średnio wiem jak się za to zabrać,póki co zrobiłem:
Funkcje która rysuje ramki i najpierw chce zrobić sam ruch głowy,ale jak to zrobić?Czy w tej funkcji rysującej ramkę?W mainie inicjuję tablice o wielkości takiej samej jak ramka w połowie tablicy daje litere O.Wiem,że musze zrobić jeszcze funkcję do ruchu i wymyśliłem coś takiego:
void ruch(int &x, int &y)
{
char przycisk;
cin >> przycisk;
switch(przycisk)
{
case 'w':
--y;
case 's':
++y;
case 'a':
--x;
case 'd':
++x;
}
}
Ale też nie wiem jak zrobić,żebym ja klikał raz,a potem samo się porusza,a ja tylko zmieniam kierunek.Dodatkowo tu poruszam się x-em i y-em,a mam proszać się po tablicy...Jakieś rady jak to ugryźć?na razie zakładając,że bez ciała się poruszam i jakieś poprawki to potem się doda,bo z tego co czytałem sporo osób ma problem z miganiem tego i wypisywać trzeba to ze stringa,ale tego na razie wolę nie ruszać i potem to poprawie...