Gdy dodaje na stos wylosowane liczby, to mi dodaje, więc metoda utworz_stos_Click działa poprawnie. Jednak gdy wpisuję kolejną liczbe np. 3 albo inną (to mało ważne), to program dodaje mi jakąś zupełnie inną wylosowaną z chmur. Dlaczego?
private void utworz_stos_Click(object sender, EventArgs e)
{
int wylosowany_element_stosu;
dolna_granica_stosu_int = Convert.ToInt32(dolna_granica_stosu_txb.Text);
gorna_granica_stosu_int = Convert.ToInt32(gorna_granica_stosu_txb.Text);
wielkosc_stosu = element_losowy.Next(dolna_granica_stosu_int,gorna_granica_stosu_int);
komunikat_o_utworzeniu_stosu.Text = Stos.czy_utworzono_stos(wielkosc_stosu);
for (int i = 0; i < wielkosc_stosu; i++)
{
wylosowany_element_stosu = element_losowy.Next(dolna_granica_stosu_int, gorna_granica_stosu_int);
Stos.Push(wylosowany_element_stosu);
Stos.CopyTo(tablica_stosu,i);
wyswietl_stos.Text += tablica_stosu[bs_i].ToString();
}
}
private void dodaj_do_stosu_Click(object sender, EventArgs e)
{
wyswietl_stos.Text = "";
komunikat_czy_dodano_do_stosu.Text = "";
liczba_do_polozenia_na_stosie_int = Convert.ToInt32(liczba_do_polozenia_na_stosie.Text);
Stos.Push(liczba_do_polozenia_na_stosie_int);
komunikat_czy_dodano_do_stosu.Text = "Dodano liczbę";
for (int i = 0; i < bs_Stos.Count;i++)
{
wyswietl_stos.Text += tablica_stosu[i].ToString();
}
}