Chciałbym wylosować dwie liczby z przedziału od 1 do 50 kod działający poniżej(dopisany pod kliknięcie np. buttona):
int[] tab = new int[2];
Random gen = new Random();
for (int i = 0; i < tab.Length; i++)
{
tab[i] = gen.Next(1, 50);
// Console.Write("{0}; ", tab[i]);
label5.Text = tab[0].ToString();
label6.Text = tab[1].ToString();
}
Teraz chciałbym zrobić to samo ale żeby liczby były pobierane z własnej klasy i stworzone zostały obiekty. Kombinowałem na wiele sposób ale nie bardzo wiem jak to zrobić.
public class Losowanie
{
public int WylosowanaLiczbaGracz1 { get; set; }
public int WylosowanaLiczbaGracz2 { get; set; }
jakas metoda
Zrobiłem np tak
public class Losowanie
{
public int WylosowanaLiczbaGracz1
{
get
{
Random rnd = new Random();
return rnd.Next(1, 50);
}
public int WylosowanaLiczbaGracz2
{
get
{
Random rnd = new Random();
return rnd.Next(1, 50);
}
}
Ale w obydwóch labelach zawsze jest ta sam wartość, więc myślę że na pewno muszę trzymać wyloswane liczby w tabeli. Jak to zrobić?