Hej!
Chciałbym w klasie głównej zamieścić warunek, który będzie polegał na tym, że po wciśnięciu przycisku w menu wywołana będzie dalsza część aplikacji.
Zamieszczam tylko część kodu, żeby nie śmiecić.
W klasie głównej Gra:
public void game() {
new RamkaMenu(); //Wywołanie okna menu
PrzyciskStart przyciskStart = new PrzyciskStart();
if (przyciskStart.actionPerformed=true) { //Tutaj nie wiem, co powinno być w nawiasie
kod do wywołania
}
klasa przycisku:
import java.awt.Color;
import java.awt.event.*;
import java.util.Random;
import javax.swing.*;
class PrzyciskStart extends JButton implements ActionListener {
private JPanel buttonPanel;
private Color[] colors = { Color.GREEN, Color.BLUE, Color.RED };
PrzyciskStart(JPanel buttonPanel) {
super("start");
this.buttonPanel = buttonPanel;
addActionListener(this);
}
public PrzyciskStart() {
// TODO Auto-generated constructor stub
}
@Override
public void actionPerformed(ActionEvent e) {
return; //tak może być?
}
}
Wiem, obiektowość się kłania...