Witam, dopiero co uczę się programowania więc proszę o wyrozumiałość. Mam problem z rysowaniem w canvasie. Dokładniej chodzi o to, że wyświetlanie tła działa dobrze, natomiast jak chce coś narysować na tym tle to nic się nie pojawia, ktoś ma pomysł co robię nie tak? Będę bardzo wdzięczny za pomoc. Chodzi o metodę rysuj(). Link do jsfiddle http://jsfiddle.net/ae3nj03a/
start.wyswietl = (function(){
var dom = start.dom,
$ = dom.$,
gracz = start.gracz,
canvas, ctx,
pUruchomienie = true;
function createBackground(){
var background = document.createElement("canvas");
bgctx = background.getContext("2d");
dom.dodKlase(background, "background");
//background.width = 640;
//background.height = 480;
background = new Image();
background.onload = function(){
bgctx.drawImage(background, 0, 0);
};
background.src = "../obrazki/tapeta.jpg";
dom.dodKlase(background, "board-bg");
return background;
}
function rysuj(callback){
var gracz = document.createElement("canvas");
gctx = gracz.getContext("2d");
gctx.fillRect(25,25,100,100);
/*gradient = gctx.createRadialGradient(300,300, 5, 100,100,150);
gradient.addColorStop(0,"black");
gradient.addColorStop(1, "red");
gctx.fillStyle = gradient;
gctx.fillRect(10,10,150,50);
gctx.beginPath();
gctx.stroke();
*/
callback();
}
//function ()
function setup(){
var boardElement = $("#ekran-gry .ekran-planszy")[0];
canvas = document.createElement("canvas");
ctx = canvas.getContext("2d");
dom.dodKlase(canvas, "plansza");
boardElement.appendChild(createBackground());
boardElement.appendChild(canvas);
// rysuj();
}
function init(callback){
if (pUruchomienie){
setup();
pUruchomienie = false;
}
callback();
}
return{
init : init,
rysuj : rysuj
};
})();