Piszę na pewną gre, dla swojego klanu, program który ułatwi gre ale nie jest wbrew regulaminowi. I chciałbym aby nawet jak program wycieknie, tzn zostanie przesłany nie tej osobie co trzeba lub osoba która była w klanie odeszła, nie mogła użytkować dalej programu. Jakieś porady? :)
Wymóg posiadania konta na zewnętrznym serwerze pośredniczącym.
Jak odejdzie, usunąć dziadowi konto!
W ew. Podawac cos podobnego do klucza produktu. Wystarczy jakas mala baza mysql i tam dac tabelke login i kod i program autoryzuje na tej podstawie. Jak gosciu odchodzi z klanu to usuwacie klucz produktu. Mozna jeszcze zrobic zabezpieczenie przed tym , ze tylko 1 os. Na danym kluczu naraz moze byc.
@spartanPAGE możesz powiedzieć coś więcej? Siedzę tylko w C++ i nie bardzo ogarniam innych :P
aksjio napisał(a):
[...]Siedzę tylko w C++[...]
To użyj tylko C++.
Serwer z boostem + podpięty ORM i nic innego Ci nie potrzebne.
Ważne jest, żeby serwer nie przyznawał wyłącznie "prawa do użytkowania", bo to można wywalić w cholerę i cieszyć się aplikacją.
Ok, ogarne to jak skończe program :P dzięki