Działanie skryptu jest inne do zamierzonego. Mianowicie chodzi o to, żeby sobie wyświetlić "i" kul, a następnie je "animować" jako falę sinusoidalną. Poniżej kod całego skryptu:
var x=200; y=300; t=0.0;
function przesun(){
var kula_arr = [];
for (i=0;i<30;i++){
var kula = document.createElement('img');
kula.setAttribute("src", "kula1.gif");
kula.setAttribute("position", "absolute");
kula.setAttribute("name", "kula");
document.getElementById("area").appendChild(kula);
x=i*20+100;
y=100*Math.sin(t+i/3)+250;
kula.style.left=x;
kula.style.top=y;
kula_arr[i] = kula;
t=t+0.003;
}
}
function start(){
stoper1=setInterval('przesun()', 50);
sta.disabled=true;
sto.disabled=false;
}
function stop(){
clearInterval(stoper1);
sta.disabled=false;
sto.disabled=true;
}
Dopóki fizycznie wkleiłem w html'u 30 razy img skrypt działał poprawnie, z tą pętlą wyświetlającą obiekty img niezbyt. Dlaczego?