Siemka.
Jak zrobić tak aby pętla się kończyła gdy któryś z graczy osiągnie pole o numerze 20? Działa mi z jednym graczem, ale przy dwóch gra ciągnie się w nieskończoność.
#include <iostream>
#include <cstdlib>
#include <cstdio>
#include <ctime>
using namespace std;
int main()
{
int kostka,pole1,pole2,meta;
string nazwa1,nazwa2;
srand(time(NULL));
pole1=1;
pole2=1;
cout<<"Podaj nazwe 1 gracza: "<<endl;
cin>>nazwa1;
cout<<"Podaj nazwe 2 gracza: "<<endl;
cin>>nazwa2;
do
{
cout<<"Gracz "<<nazwa1<<" rzuca kostka. Nacisnij ENTER"<<endl;
cin.get();
kostka=(rand()%5)+1;
cout<<"Wylosowales "<<kostka<<endl;
pole1=pole1+kostka;
cout<<"Przesuwasz sie na pole "<<pole1<<endl;
cout<<endl;
cout<<endl;
cout<<"Gracz "<<nazwa2<<" rzuca kostka. Nacisnij ENTER"<<endl;
cin.get();
kostka=(rand()%5)+1;
cout<<"Wylosowales "<<kostka<<endl;
pole2=pole2+kostka;
cout<<"Przesuwasz sie na pole "<<pole2<<endl;
pole2=20;
}while (pole1!=20 || pole2!=20);
cout<<"Wygral gracz 2"<<endl;
system("PAUSE");
return 0;
}