Jak eksportować do dll-ki struktury?
0
0
A jak zawrapować coś takiego?
struct pjsip_cred_info
{
pj_str_t realm; /**< Realm. Use "*" to make a credential that
can be used to authenticate against any
challenges. */
pj_str_t scheme; /**< Scheme (e.g. "digest"). */
pj_str_t username; /**< User name. */
int data_type; /**< Type of data (0 for plaintext passwd). */
pj_str_t data; /**< The data, which can be a plaintext
password or a hashed digest. */
/** Extended data */
union {
/** Digest AKA credential information. Note that when AKA credential
* is being used, the \a data field of this #pjsip_cred_info is
* not used, but it still must be initialized to an empty string.
* Please see \ref PJSIP_AUTH_AKA_API for more information.
*/
struct {
pj_str_t k; /**< Permanent subscriber key. */
pj_str_t op; /**< Operator variant key. */
pj_str_t amf; /**< Authentication Management Field */
pjsip_cred_cb cb; /**< Callback to create AKA digest. */
} aka;
} ext;
};
0
Definicji struktur nie eksportujesz. Dołączasz do programu, który korzysta z biblioteki plik nagłówkowy z tą definicją i tyle.
0
ale tą powyższą strukturę muszę jakoś przepisać na c#. Pytanie tylko jak to zrobić skoro struktury w c# mogą mieć tylko typy proste
To dlaczego od razu nie napiszesz że potrzebujesz struktury w C#?
Powiedz co to jest to pj_str_t
i pjsip_cred_cb
.
0
Ah, już widzę. To taki nietypowy string.
W C# najlepiej byłoby dać po prostu string
i pobawić się w custom marshalling.
0
wie ktoś jak eksportować powyższą strukturę do c#?