[C++ MFC] Wydajność CAsyncSocket + CWinThread

0

Po poszukiwaniach i walce wreszcie udało mi się zmusić odpowiednią współpracę CAsyncSocket z CWinThread i mam teraz pytanie odnośnie wydajności.
Co będzie sensowniejszym rozwiązaniem:
-dla każdego połączenia tworzyć nowy wątek?
-jeden wątek obsługuje kilka połączeń? (ile?)

Pytam czysto teoretycznie, bo w rzeczywistości aplikacja pewnie nigdy nie ujrzy światła dziennego ;), ale załóżmy, że powinno to działać dla kilkudziesięciu połączeń. Klasa obsługująca połączenie będzie równocześnie wysyłać zapytania do bazy danych.

0

To takich rzeczy wykorzystuje się Completion Ports, nie radosną samowolkę z masą wątków. To najwydajniejsze rozwiązanie jeżeli zostanie sensownie użyte, do tego najelastyczniejsze.

0

Całkiem ciekawa sprawa, ale mam jedno pytanie, zanim zacznę pisać. Znalazłem parę przykładów, ale wszystkie używają socketów bezpośrednio. Da się zamiast bawić się w czyste sockety użyć jakiegoś wrappera (np. CAsyncSocket/CSocket)?

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1