help desk praca

0

Hejka! Pracował ktoś z was może jak help desk? Jakie mieliście zadania w pracy ? Co robiliście?

Myślę, że taka praca jest dobra ,aby zacząć zdobywać doświadczenie, ale jeszcze nie szukam, bo boje się ,że moje umiejętności/wiedza okażą się niewystarczające i nikt mnie nie zatrudni/wyleją mnie po tyg. Niechce robić złego wrażenia swoja osobą, wiem może jeszcze z 1 rok sie poucze i wtedy spróuje.

Jakie są wasze zadania w pracy?

0

Myślę, że taka praca jest dobra ,aby zacząć zdobywać doświadczenie, ale jeszcze nie szukam, bo boje się ,że moje umiejętności/wiedza okażą się niewystarczające i nikt mnie nie zatrudni/wyleją mnie po tyg.

Nawet jeśli Cię wyrzucą, to złe doświadczenie jest po prostu dobre.
Dobre doświadczenie pochodzi od złego.
Generalnie jakiekolwiek bolesne doświadczenie jest lepsze niż jego brak.
Po tym, co piszesz, widać niepotrzebny strach przed rynkiem pracy.

Ja pracowałem na service desku i nie polecam.
Zmieniłem pracę na testowanie oprogramowania i jest lepiej.

0

Poszedłem do helpdesku chyba z dwa tygodnie po napisaniu matur żeby sobie zarobić na wakacje. Po miesiącu pochwaliłem się że potrafię programować i przeszedłem do R&D w tej samej firmie jako programista PHP i (z przerwami na studia i w sporej części zdalnie) odszedłem dopiero po dwóch latach.
Więc w moim przypadku się chyba opłaciło ;).

2

Wszystko zależy jaki helpdesk, np. do supportowania neostrady kilka lat temu wystarczało średnie wykształcenie, średnio zaawansowane umiejętności z sieci i komputerów. Po 3 tygodniach treningu takie osoby odbierały telefony. Często można się wykazać znając jakąś technologię, która pomoże innym pracownikom np jakiś skrypt do przeklikiwania aplikacji.

Helpdesk to nie jest super pozycja w CV, ale na pewno lepsza niż zbieranie truskawek, takie coś można już pokazać na kolejnej rozmowie o pracę. Można nawiązać znajomości, które mogą się przydać w kolejnych latach.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1