Witam, zacząłem uczyć się jQuery w grach, odkopałem po kilku latach książkę jQuery Poradnik programisty gier link do autora i książki i postanowiłem się nauczyć. No i zacząłem i ... schody... błędy w książce. Jestem na stronie 32 a już znalazłem 6, 30 strona animacja szła do tyłu zamiast do przodu, kolejne to ogólne pominęte zasady use strict *(s. 32), dlatego musiałem zrezygnować z use strict w kodzie..., kolejne to błędne odwoływanie się do zmiennych (s. 30, currentFrame zamiast animation.currentFrame), błąd w warunku pętli (powinno być == a nie >), 2 razy autor pobrał długość tablicy nie wiadomo po co (s. 35) i tu najlepsze oto kod:
var preloading = setInterval(function() {
counter = 0;
for (var i = 0; i < total; i++) {
if (images[i].complete) {
counter++;
}
}
if(counter == total) {
clearInterval(preloading);
endCallback();
} else {
if (progressCallback) {
counter++;
progressCallback((counter / total) * 100);
}
}
}, 100);
I tu moja zagwostka:
Jak autor chciał pokazać progres, jak w interwale w pierwszej instrukcji for załadowane są wszystkie obrazki i dopiero **po **tym wychodzimy z for i zawsze jest spełniony warunek counter == total...
Czy coś źle rozumuje? Być może coś pomieszałem, dlatego proszę o pomoc, to jest jakieś nienormalne jestem na stronie 36 i takie cyrki?