Cześć,
Z kolegą chcemy napisać gre. Chcemy zrobić aplikację do gry w karty Magic the gahering (znaleźliśmy api które zapewnia dostęp do kart) na zasadzie serwer - klient, gdzie ja napiszę i postawie serwer z obslugą żądań na javie deployując go na chmurze amazone'a korzystając z EC2, a kolega napisze klienta w 2d unity. Możecie pomóc z tematem? Moje pierwsze pytania to...:
(Od razu zaznaczę że jestem webowym developerem samoukiem. Zazwyczaj w pracy korzystam ze spring boota, czasem samemu bawiłem się tomcatem i tyle.)
- Chce skorzystać z biblioteki io.netty (https://netty.io/) ale w sumie nie wiem czy jest potrzebna... macie jakieś ciekawe alternatywy?
- Jestem połączony z instancją na chmurze amazone'a za pomocą putty, zainstalowałem tam jave (jeżeli uważacie że nie potrzebnie to prosze poprawcie mnie)
- nie bardzo wiem jak się stawia taką aplikację... w przykładach na wyżej podanej stronie stawiają aplikację z którą po uruchomieniu maina w IDE można się porozumieć, ale nie wiem jak to zdeployować na chmurze amazona... (jar? war? run&compile plik w formacie .java z komendy z putty?)
Macie jakieś wskazówki?