Gra saper - jeden serwer, wiele klientów

0

Hej
Chciałbym napisać gre saper przy wykorzystaniu springa tak aby udostępniała jakieś api na świat, gdzie za pomocą jsonów można by grać. Pytanie jak zrealizować połączenie serwer - klient. Czy architektura RESTa się nada? Z tego co czytałem to nie jest to odpowiednie narzędzie to tego ale najbardziej spełnia moje założenia (czyli np. wysyła się jsona z id gry i współrzędnymi na określony adres i w odpowiedzi dostaję się jakiś rezultat). Jak nie to to jak?

0

Poczytaj trochę o protokole UDP i TCP/IP. Kiedyś w C# pisałem na zaliczenie prosty komunikator, a czy wyślesz dane, które traktowane są jako wiadomość tekstowa czy jakąś kolekcje danych, to już kwestia interpretacji. Nie wiem tylko czy na podstawie tych protokołów da się łatwo zbudować serwer komunikacyjny.

W internecie z pewnością znajdziesz wywrotkę przykładowych programów typu "komunikator".

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1