Zaawansowane rysowanie obiektów BufferedImagine przez Graphics

0

Dzień Dobry, mam pewien problem z Javą, a dokładnie z rysowanie obiektów BufferedImagine przez Graphics2D. Potrzebuję uzyskać efekt podobny do fuznkcji masked_blit() z biblioteki Allegro, czyli kopiowanie obrazka z wyłączeniem jednego koloru. Co prawda istnieje przeciążona wersja Graphics.drawImagine, mianowicie drawImage(Image img, int x, int y, Color bgcolor, ImageObserver observer), ale z jakichś powodów nie mogę się z nią dogadać, to znaczy nie ma widocznej różnicy podczas wykonania pomiędzy wersją podstawową, a tą. Fora milczą, tutoriale i dokumentacja również :/

0

Słowo "zaawansowane" w tytule jest na wyrost, technik jest bardzo podstawowa. Na pewno wiele osób się z tym spotkało. Chodzi mi o to czy coś trzeba zrobić prócz wywołania przeciążonej funkcji rysującej, a może osiąga się ten efekt w inny sposób?

0

Obszedłem problem pewnym trickiem w zewnętrznym oprogramowaniu, jednak nie widzę sensu tłumaczenia dokładnie jak. Temat do zamknięcia myślę. Swoją drogą nie spodziewałem się, że odzew będzie aż tak... no, że nie będzie go.

0

Dlaczego nie ma odzewu? Może akurat zabrakło tych ludzi co zwykle zabijają się żeby komuś objaśnić API.

Hasło "Graphics2D java BufferedImage transparent color copy", 4-ty link:
http://www.javaworld.com/article/2074105/core-java/making-white-image-backgrounds-transparent-with-java-2d-groovy.html

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1