LibGDX nie działa po przekopiowaniu klas

0

Postawiłem nowy projekt na libgdx iprzekopiowałem wszystkie klasy i assety do nowego projektu i przy probie uruchomienia wyskakuje blad ze nie mozna wczytac tekstury, ktora jest w assetach pod ta sama nazwa co w programie. Adresy paczek tez sie zgadzaja, nie ma zadnych bledow wyskakujacych przy klasach, co moze byc przyczyna?

0

czasem w takim wypadku należy odświeżyć projekt z assetami, najczęściej androidowy. Zwłaszcza jako kopiowałeś poza eclipse. Ewentualnie pozmieniać konfiguracje .gradle jeśli także przekopiowałeś ustawienia z starego projektu.

0

Exception in thread "LWJGL Application" com.badlogic.gdx.utils.GdxRuntimeException: Couldn't load file: HeroAnimationDD1.png
at com.badlogic.gdx.graphics.Pixmap.<init>(Pixmap.java:140)
at com.badlogic.gdx.graphics.TextureData$Factory.loadFromFile(TextureData.java:98)
at com.badlogic.gdx.graphics.Texture.<init>(Texture.java:100)
at com.badlogic.gdx.graphics.Texture.<init>(Texture.java:92)
at com.badlogic.gdx.graphics.Texture.<init>(Texture.java:88)
at com.lefthandfreestudio.game.RoadAnimationTextures.<init>(RoadAnimationTextures.java:48)
at com.lefthandfreestudio.game.Main.create(Main.java:13)
at com.badlogic.gdx.backends.lwjgl.LwjglApplication.mainLoop(LwjglApplication.java:143)
at com.badlogic.gdx.backends.lwjgl.LwjglApplication$1.run(LwjglApplication.java:120)
Caused by: com.badlogic.gdx.utils.GdxRuntimeException: File not found: HeroAnimationDD1.png (Internal)
at com.badlogic.gdx.files.FileHandle.read(FileHandle.java:136)
at com.badlogic.gdx.files.FileHandle.readBytes(FileHandle.java:222)
at com.badlogic.gdx.graphics.Pixmap.<init>(Pixmap.java:137)
... 8 more
Taki błąd wywala. Jeżeli chodzi o gradle to gdzie powinienem szukać tej konfiguracji?

0

Skoro ci taki błąd wywala, to znaczy że nie widzi danego pliku. Więc to coś z położeniem twoich assetów może być nie tak.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1