Witam moja klasa wygląda następująco
import java.awt.Color;
import java.awt.Graphics;
import java.awt.Graphics2D;
import java.awt.event.KeyEvent;
import java.awt.event.KeyListener;
import java.util.Random;
import javax.swing.JPanel;
//@SuppressWarnings("serial")
public class Gra extends JPanel implements KeyListener{
public Gra(){
addKeyListener(this);
setFocusable(true);
requestFocus();
repaint();
}
public void rozgrywka(Graphics g) {
Graphics2D g2d = (Graphics2D) g;
setFocusable(true);
requestFocus();
znaczki();
BrakMiejsca(g2d);
sprawdzanieTrafien();
//opoznienie();
odswiezP(g2d);
repaint();
}
@Override
public void keyPressed(KeyEvent arg0) {
// TODO Auto-generated method stub
System.err.println("sdfafs");
char c = arg0.getKeyChar();
System.err.println(c);
}
@Override
public void keyReleased(KeyEvent arg0) {
// TODO Auto-generated method stub
char c = arg0.getKeyChar();
System.err.println(c);
}
@Override
public void keyTyped(KeyEvent arg0) {
// TODO Auto-generated method stub
char c = arg0.getKeyChar();
System.err.println(c);
}
}
Klasa gra jest wywoływana w klasie
public class Menu extends JPanel implements MouseListener, MouseMotionListener, KeyListener{
w ten sposób gra.rozgrywka(g);
Niestety KeyListener nie działa, proszę o pomoc w odnalezieniu przyczyny z której powodu aplikacja nie reaguje na wciskanie klawiszy.