Witam, pisze gre na androida, przekazuje z jednej activity do drugiej wartośc stringa:
Pierwsza aktywność:
public String znakGracza = "X";
Bundle getZnakGracza = new Bundle();
(...)
getZnakGracza.putString("key", znakGracza);
Intent intentPlansza = new Intent(this, PlanszaActivity.class);
intentPlansza.putExtras(getZnakGracza);
startActivity(intentPlansza);
Druga:
public String znakGracza;
public String znakKomputera;
(...)
Bundle bundle = getIntent().getExtras();
znakGracza = bundle.getString("key");
if(znakGracza== "X")
{
znakKomputera ="O";
}
else if(znakGracza == "O")
{
znakKomputera ="X";
}
niestety żaden z tych if'ów sie nie wykonuje. znakGracza przyjmuje wartośc "X" w drugiej aktywności, tak jak powinien, gdyż taki znak wyświetla mi sie w layoucie po uruchomieniu programu, jednak znak komputera nie przyjmuje żadnej wartości. Wygląda to tak, jakby X zapisany w zmiennej znakGracza miał jakiś inny kod ascci czy cos w tym stylu.. Jeżeli ktos ma jakies pomysły co jest nie tak prosze o pomoc