Witam.
Tym razem muszę zrobić coś bardziej zlożonego:
muszę zsynchronizować 2 gry <.jar> ze sobą. Problem jest w tym, że nie wiem za bardzo jak.
Zrobiłem prostą funkcję która zapisuje i odczytuje logi z pliku .txt problem w tym, że te gry są na 2 różnych komputerach na 2 różnych kontynentach.
Logi będą pojawiać się tak rzadko i w tak niereguralnych odstępach czasu, że nie ma co się obawiać o problem jednoczesnego edytowania przez 2 osoby.
Myślałem o wysyłaniu pliku .txt na serwer jednak nie wiem jak zsynchronizować grę z serwerem zrobić odczyt i zapis pliku .
proszę o pomoc, im dokładniejsze wskazówki tym lepiej dla mnie :)
Jeśli oba komputery są dostępne z internetu (oba mają IP widoczne na zewnątrz lub jest możliwość forwardowania portów) to najprościej byłoby utworzyć zwykłe połączenie TCP/IP pomiędzy nimi (utworzyć Socket'y) i niech sie komunikują bezpośrednio ze sobą.
Jeśli nie ma możliwości zestawienia połączenia pomiędzy tymi komputerami lub gry będą odpalane w różnych momentach i po prostu gra odpalana później musi wiedzieć co działo się w grze odpalanej wcześniej, to faktycznie musisz skorzystać z jakiejś trzeciej maszyny. Tutaj zależy wszystko od tego co na tej maszynie miałbyś dostępne. Możesz utworzyć prosty skrypt w PHP, który zapisuje lub serwuje plik .txt. Jeśli masz dostępne tam FTP to poszukaj klasy w Javie, która taki sposób przesyłu plików umożliwia. Rozwiązań jest multum.