Witam mam maly problem z rozwiklaniem pewnej sprawy. Za pomoca klasy paintComponent() stworzylem obiekt, ktory kreci sie wokol swojego punktu srodkowego. Po dodaniu nowego elementu, tez sie kreci, chociaz moje zalozenie bylo takie, aby pozostal w jednej pozycji.
Zalozmy, ze struktura kodu jest podobna :
public void paintComponent(Graphics g){
super.paintComponent(g);
Graphics2D g2 = (Graphics2D) g;
g2.rotate(Math.toRadians(10), 15, 15);
g2.fillRect(40,40, 100, 50); // pierwszy obiekt
Graphics2D gNew = (Graphics2D) g; // drugi obiekt
g2.fillRect(80,90, 10, 40);
}
Ta metoda dodawac mozna wiecej obiektow i rysowac je na planszy pod warunkiem, ze nie ma metody rotate().
Niestety gdy jest metoda rotate to ten drugi obiekt, tez sie kreci.
Moglby mi ktos napisac, jak mozna zmienic kod, aby drugo obiekt sie nie kreci, ale byl w jednej pozycji?
Z gory wielkie dzieki!!!