Witam, mam taki oto kod:
import java.awt.*;
import javax.swing.*;
import java.awt.event.*;
import java.awt.image.AffineTransformOp;
import java.awt.geom.AffineTransform;
import java.awt.image.BufferedImage;
import java.util.*;
public class gra extends JFrame implements ActionListener {
JLabel tlo, kolo2;
ImageIcon tlo_icon;
ImageIcon kolo;
JButton zakrec;
Image buffer;
gra()
{
setDefaultCloseOperation(JFrame.EXIT_ON_CLOSE);
setLayout(null);
setVisible(true);
tlo_icon = new ImageIcon("tlo.jpg");
tlo = new JLabel(tlo_icon);
tlo.setBounds(0, 0, 800, 600);
kolo = new ImageIcon("kolo.png");
kolo2 = new JLabel(kolo);
kolo2.setBounds(10, 50, 400, 400);
zakrec = new JButton("Zakręć");
zakrec.setBounds(370,50, 90, 20);
zakrec.addActionListener(this);
add(kolo2);
add(zakrec);
add(tlo);
setSize(800, 600);
}
public static void main(String[] args) {
new gra();
}
public void actionPerformed(ActionEvent e) {
Object o = e.getSource();
if (o==zakrec)
{
}
}
public void paintComponent(Graphics g)
{
Graphics2D g2d = (Graphics2D)g;
g2d.rotate (Math.toRadians(30),200,200);
g2d.drawImage(kolo.getImage(), 60, 60, this);
g2d.dispose();
}
}
Nie wiem czy to jest poprawnie napisane, błędów nie ma. Chciałbym aby po wciśnięciu przycisku Zakrec uruchomiona została metoda PaintComponent w której powinno działać obracanie. Ale nie wiem jak to zrobić. Proszę o pomoc ale sensowną bo szukałem w Internecie informacji kilka godzin i wszędzie tyle nic niewarte krótkie porady ;/