Witam,
Mam do stworzenia grę pamięciową w Javie na telefony komorkowe.
Problemem jest dla mnie zabranie się do tego.
Gra wygląda nastepnujaco:
- Ekran menu, chce tylko metoda paint namalowac ze [1] start, [2] instrukcja, [3] poziom gry, [4] koniec i po wcisnieciu odpowiedniego klawisza na klawiaturze numerycznej przechodzi dalej
- Start gry: pojawia sie 10 slajdow (na slajdzie obrazek i kolejna cyfra) powiedzmy 4 sekundy na slajd (zalezne od wybranego poziomu), nastepnie 10 obrazkow w innej kolejnosci i trzeba wybrac cyfre jaka mu odpowiadala, na koniec podsumowanie
Nie wiem jak to ująć w klasach i metodach
Mam glowna klase Pamiec:
public class Pamiec extends MIDlet{
private Display display;
private Nawigacja canvas;
public Pamiec(){
// z tego co rozumiem tutaj definuje canvas
}
protected void startApp(){
// tutaj wyswietlam wczesniej zdefinowany poczatek aplikacji
}
protected void pauseApp(){ }
protected void destroyApp( boolean unconditional ){
notifyDestroyed();
}
public void exitMIDlet(){
destroyApp(true);
}
}
Teraz nie wiem co ująć w klasy i gdzie umiescic element sterowania.
Zapewne sam mechanim gry powinien byc jako jedna klasa a reszta jako klasa obslugujaca, czyli:
klasa bazowa Pamiec
klasa nawigacyjna Nawigacja
klasa gry Gra
dalej nie wiem jak to ując
przy wyswietlaniu slajdow bede potrzebowal wątki opzonione, prawda?
new Thread(this).start();
Z góry dzieki za pomoc.