Witam,
Mam do stworzenia grę pamięciową w Javie na telefony komorkowe.
Problemem jest dla mnie zabranie się do tego.

Gra wygląda nastepnujaco:

  1. Ekran menu, chce tylko metoda paint namalowac ze [1] start, [2] instrukcja, [3] poziom gry, [4] koniec i po wcisnieciu odpowiedniego klawisza na klawiaturze numerycznej przechodzi dalej
  2. Start gry: pojawia sie 10 slajdow (na slajdzie obrazek i kolejna cyfra) powiedzmy 4 sekundy na slajd (zalezne od wybranego poziomu), nastepnie 10 obrazkow w innej kolejnosci i trzeba wybrac cyfre jaka mu odpowiadala, na koniec podsumowanie

Nie wiem jak to ująć w klasach i metodach

Mam glowna klase Pamiec:

public class Pamiec extends MIDlet{
  private Display  display;
  private Nawigacja canvas;

  public Pamiec(){
// z tego co rozumiem tutaj definuje canvas
  }

  protected void startApp(){
   // tutaj wyswietlam wczesniej zdefinowany poczatek aplikacji

  }

  protected void pauseApp(){ }

  protected void destroyApp( boolean unconditional ){
    notifyDestroyed();
  }

  public void exitMIDlet(){
    destroyApp(true);
  }
}

Teraz nie wiem co ująć w klasy i gdzie umiescic element sterowania.

Zapewne sam mechanim gry powinien byc jako jedna klasa a reszta jako klasa obslugujaca, czyli:

klasa bazowa Pamiec
klasa nawigacyjna Nawigacja
klasa gry Gra

dalej nie wiem jak to ując

przy wyswietlaniu slajdow bede potrzebowal wątki opzonione, prawda?
new Thread(this).start();

Z góry dzieki za pomoc.