cześć, mam takie pytanie. Generuje pewien strumień zdarzeń w pętli. Każde jedno zdarzenie tworzy obiekt pewnej klasy(tej samej) i dalej wywołuje jej metody. Każde takie zdarzenie które nastąpi, trwa pewien czas, który jest równy pojawieniu się dziesieciu kolejnych zdarzeń. Jak to robić żeby każdy obiekt stworzony przez kolejne zdarzenie miał inną nazwę, bo rozumiem że tej samej mieć nie może ?
public double poisson(double c ) { // c is the intensity
int x=0;
double t=0.0;
for (;;) {
t -= Math.log(Math.random())/c; // w kolejnych momentach t pojawiają się zdarzenia
if (x>c*60*24){
System.out.println("KONIEC SYMULACJI");
return x;
}
System.out.println("zdarzenie " + x + ":");
System.out.println(t);
obsluga_zdarzenia nowe_zdarzenie = new obsluga_zdarzenia(); <---TO JEST TEN OBIEKT
nowe_zdarzenie.losowanie_sekcji_1(55);//jako parametr wpisuje ilość komutatorów sekcji 1
nowe_zdarzenie.losowanie_sekcji_3(20);//jako parametr wpisuje ilość komutatorów sekcji 3
x++;
}
}
}
</cpp>