Witam
Od razu powiem ze nie mam zadnego pojecia co do programowania w javie, moj problem polega na tym ze jeden plik .java chce edytowac i zapisac na .class, poczytalem na necie co i jak ze sie to robi za pomoca konsoli i pliku javac wiec w owy sie zaopatrzylem (java se development kit 6) i po probie zapisu na .class wyskakuje error a dokladnie 15 errorow zwiazanych z "cannot find symbol" i tu nie wiem jak to zapisac jesli ten plik jest podpisany pod kilka nastepnych plikow .java
tutaj zamieszcze ten kod:
package game.packets.server;
import game.GameEngine; <== jeden z errorow "cannot find symbol"
import game.L2PartyChar; <== jeden z errorow "cannot find symbol"
import game.MsgToSend; <== jeden z errorow "cannot find symbol"
import game.packets.client.SendAction; <== jeden z errorow "cannot find symbol"
import game.packets.client.SendMessagePack; <== jeden z errorow "cannot find symbol"import java.nio.ByteBuffer;
import java.nio.ByteOrder;public class PartyAllMembersPack extends ServerBasePack
{
private PartyAllMembersPack()
{
}public static void runImplementatiton(GameEngine gameEngine, byte data[])
{
ByteBuffer buf = ByteBuffer.wrap(data);
buf.order(ByteOrder.LITTLE_ENDIAN);
buf.position(1);int objIdPartyLeader = buf.getInt(); int partyType = buf.getInt(); int size = buf.getInt(); L2PartyChar l2PartyChars[] = new L2PartyChar[size]; for (int i = 0; i < size; i++) { int objIdPartyChar = buf.getInt(); L2PartyChar l2PartyChar = gameEngine.getMaps().getOrCreatePartyChar(objIdPartyChar); l2PartyChar.partyCharName = readS(buf); l2PartyChar.cp = buf.getInt(); l2PartyChar.cpMax = buf.getInt(); l2PartyChar.hp = buf.getInt(); l2PartyChar.hpMax = buf.getInt(); l2PartyChar.mp = buf.getInt(); l2PartyChar.mpMax = buf.getInt(); l2PartyChar.partyCharLevel = buf.getInt(); l2PartyChar.partyCharClassId = buf.getInt(); buf.getInt();// protocol buf.getInt();// protocol l2PartyChars[i] = l2PartyChar; if (objIdPartyChar == objIdPartyLeader) { //clear cast skill list gameEngine.clearAllSkillsToCast(); l2PartyChar.isLeader = true; SendAction.runImplementatiton(gameEngine, gameEngine.getUserChar(), l2PartyChar.objIdPartyChar); if (gameEngine.checkItemCount(728) < 100) { gameEngine.addMsgToSend(new MsgToSend(l2PartyChar.objIdPartyChar,l2PartyChar.partyCharName,"Me traga Mana potion")); <span style="color: red"><b><==Me traga Mana potion - m.in. ten teks chce zmienic na polski</b></span> } if (gameEngine.checkItemCount(1459) < 100) { gameEngine.addMsgToSend(new MsgToSend(l2PartyChar.objIdPartyChar,l2PartyChar.partyCharName,"Me traga Cristal C")); } if (gameEngine.checkItemCount(3031) < 100) { gameEngine.addMsgToSend(new MsgToSend(l2PartyChar.objIdPartyChar,l2PartyChar.partyCharName,"Me traga Spirit ore")); } } else { l2PartyChar.isLeader = false; } } gameEngine.addPartyChars(l2PartyChars);
}
}
probowalem cos edytowac to w programie netbeans ale tez wyskakuja te cannot find symbol, poszperalem po plikach tego programu co chce edytowac i znalazlem w pliku .classpath ze program byl robiony w Eclipse bo ma tam odnosniki do jego pluginow i przy probie zapisu edytowanego pliku java na class program usunal niektore slowa kodu jakby ich w ogole nie rozpoznawal ;/
tutaj zamieszczam link do tego programu ktory chce edytowac jakby ktos byl chetny to sprawdzic: http://rapidshare.com/files/179109064/Fox1.rar.html
Od razu napisze ze program sluzy do stawiania postaci bufferow na boty w grze Lineage II
Bardzo prosze o jakis maly poradnik jak to zapisac gdyz jestem pewien ze bym chcial edytowac wiecej plikow .class w tym programie
Z gory dziekuje i pozdrawiam