Ponizej zamieszczam uproszczony aplet rysujacy romb.
package pl.wsb.students.pk;
import java.applet.Applet;
import java.awt.Button;
import java.awt.Graphics;
import java.awt.event.ActionEvent;
import java.awt.event.ActionListener;
public class test extends Applet implements ActionListener{
int [] x = {50,350,562,262};
int [] y = {100,100,312,312};
int n= 4;
Button przycisk = new Button("Rysuj");
public void init() {
add(przycisk1);
przycisk.addActionListener(this);
}
public void actionPerformed(ActionEvent ev) {
if (ev.getSource()==przycisk){
}
}
public void paint(Graphics g){
g.drawPolygon(x, y, n);
}
}
W chwili obecnej od razu wyrysowuje figure i wyswietla buton. Jak widac zostala napoczeta metoda "actionPerformed(ActionEvent ev)". Co nalezy w niej zmienic zeby metoda paint startowala dopiero po kliknieciu na buton "Rysuj". Nie mam za duzego doswiadczenia, a aplet musze stworzyc na zaliczenie. Chcialem zrobic cos takiego:
public void actionPerformed(ActionEvent ev) {
if (ev.getSource()==przycisk){
public void paint(Graphics g){
g.drawPolygon(x, y, n);
}
}
Niestety nie da sie :-/
Bede wdzieczny za pomoc.