witam, na wstepie powiem ze problem jest duzo bardziej zlozony, bedzie dotyczyl gry w ktorej programy beda wywalizowac miedzy soba chocby w kolko i krzyzyk, program 'arbiter' bedzie sprawdzal czy wyjscia i wejscia są zestandaryzowane oraz wprowadzal ograniczenia czasowe.
dodam tez ze rozwiazanie powinno dzialac na linux i na win, oraz nie opierac sie o pliki pomocnicze/textowe.
w uproszczonej wersji pytanie brzmi. jak sprawic aby odpalić trzy programy (player1, player2, arbiter) tak ze arbiter wysyla do pierwszego programu int n=1, program pierwszy zwieksza n o wygenerowana przez siebie liczbe z przedzialu 1-10 i ją zwraca, a arbiter sprawdza czy ona nie jest wieksza od 100 i czy program nie pracowal dluzej niz 5sec, jesli nie to program podaje ta wartosc playerowi 2, ten generuje sobie znowu jakas liczbe o ktora zwiekszy sume i znowu zwroci ja do arbitra
prosze o szczegolowe wskazowki jak mozna dokonac takiej komunikacji miedzy dzialajacymi ciagle programami (player 1 i 2 nie zostaja wylaczane ani na chwile podczas calej gry)
mam na mysli rozwiazanie w c++