Witam.
Czytam poradnik o programowaniu w 3D i chciałem napisać jakiś program ale nie wiem jaką i jak podłączyć bibliotekę od tego, używam Devc++ jako kompilator ale też posiadam Visual studio 2010.
0
0
Zachwyciła mnie twoja historia, ale czego właściwie chcesz?
0
Przecież napisał:
jaką i jak podłączyć bibliotekę
A odpowiedź znajdzie się na początku każdego tutoriału o Direct3D i OpenGL.
0
sciagasz naglowki
// COM header includes
#include <utilcls.h>
#include <atlbase.h>
#include <atlvcl.h>
#include <atlcom.h>
#include <stdio.h>
#include "math.hpp"
#include "DXTypes.h"
#include "DXcMath.h"
//#include "MAINFRM.h"
//#include "AviCap.hpp"
#define D3D_OVERLOADS
#include <d3d.h>
#include <d3d9.h>
#include <dshow.h>
#include "string_unit.hpp"
#define WM_INITDIRECT3D (WM_USER+101)
#define WM_ENTERGAMELOOP (WM_USER+102)
#include "Windows.h"
#define DIRECTSOUND_VERSION 5
// #include "atl/ATLBASE.H"
#include "dsound.h"
#include "qedit.h"
//#include <dmusici.h>
#include<vector.h>
#include<string.h>
#include "iostream.h"
//#include <windows.h>
#include <objbase.h>
//#include <StdAfx.h>
//#include "uuids.h"
#include "PC_EYE_TOOL_ENGINE.h"
//#include "dxstdafx.h"
#define INITGUID // have to define this so next line actually creates GUID structure
DEFINE_GUID(CLSID_WaveParser,
0xD51BD5A1, 0x7548, 0x11CF, 0xA5, 0x20, 0x00, 0x80, 0xC7, 0x7E, 0xF5, 0x8A);
#define WM_GRAPHEVENT WM_USE
//HWND g_AppWindow;
//#include "PlayCap.h"
#define REGISTER_FILTERGRAPH
using namespace std;